احكم الحكم

إن التطرف هو أن تختار مسكنا فكريا و عقائديا لتقيم فيه راضياً عن نفسك و لكنك لا تريد لغيرك أن يختار لنفسه ما يطيب له من فكر و عقيدة بل تلزمه إلزاما بالحديد أحيانا أن ينخرط معك تحت سقف فكري واحد
زكي نجيب محمود

حكمة جديدة
ميموتش حق وراه مطالب

انا افكر اذن انا حاموووووت
حفصة

عتبات البهجة

"الوقوف على عتبات البهجة دائما أفضل من البهجة نفسها... اجل، البهجة أمر سهل، لكن إذا طمعت فيها قتلتك و أهلكتك."
ابراهيم عبدالمجيد-عتبات البهجة

Tuesday, March 16, 2010

ترشيحات البوب-ز: صوتوا قبل ان يُصَوت عليكم


انا رشحت مدونة استغماية لعمنا على باب الله ، يا ريت ترشحها ان كنت عمرك قريت فيها و لو مقالة واحدة، مدونة متميزة و ثابتة في تميزها و هو الاهم، الثبات يا ولاد الثبات


6 comments:

على باب الله said...

متشكرين يا أفندم على البروباجندا المجانية دي ... بس ما تقلقوش لما أقبض
الجايزه ها أمنجهكوا

^ H@fSS@^ said...

تقبض؟
هي فيها قبض؟
انا فكرتها بس سمعة طيبة و خلاص
هههههههههههههههههه
مش اقل من غدوة كباب و كفتة و قعدة في قهوة ولي النعم بالخان

كيكى عوووووو said...

واضح انها كويسة اوى من كلامك
معاكم فى الكباب والكفته
عووووو

Sahran said...

جيمي حبيبي أنا بأرشحك ولو عاوز أجيب ناس يهتفوا لك , ما عندي مانع

بس ماعرفت كيف أصوت لك

شكراً حفصة على دعم جيمي

^ H@fSS@^ said...

لا يا كيكي
عشان تيجي غديوة الكباب و الكفتة لازم تقري لساتغماية عشر بوستات عالاقل
و تصوتي له



سهران
ايه يا عم
كيف ما عرفت تصوت له؟
ايش حال ما انا حطالك لينك التصويت اهو
شوبنا يا زلمة
صحصح هيك و خليك ظريف

^ H@fSS@^ said...

الحقوا التصويت من هنا
بسرعة

http://www.thebobs.com/index.php?l=ar&s=1155503109924847OMDFOOVR-NONE

المرشح المثالي بيخش على اللينك ده برجله اليمين
http://www.facebook.com/l/a4d73;bit.ly/ciqlNS
ثم
ينزل لتحت في الصفحة لحد ما يلاقي كلمة
" أفضل مدونة عربية"
ثم
يدور في اللستة اللي ع الشمال على المدونة اللي ها يرشحها
المدون المثالي ها يرشح أستغماية
ثم
ينقر بمنقاره على الإسم
ثم
ينزل لآخر الصفحة خالص و يكتب أسمه و إيميله و كلمة التعريف و يقر و يعترف أنه قرأ الشروط و الأحكام
ثم
ينتظر أن تظهر له رسالة تؤكد له أن صوته إتحسب