احكم الحكم

إن التطرف هو أن تختار مسكنا فكريا و عقائديا لتقيم فيه راضياً عن نفسك و لكنك لا تريد لغيرك أن يختار لنفسه ما يطيب له من فكر و عقيدة بل تلزمه إلزاما بالحديد أحيانا أن ينخرط معك تحت سقف فكري واحد
زكي نجيب محمود

حكمة جديدة
ميموتش حق وراه مطالب

انا افكر اذن انا حاموووووت
حفصة

عتبات البهجة

"الوقوف على عتبات البهجة دائما أفضل من البهجة نفسها... اجل، البهجة أمر سهل، لكن إذا طمعت فيها قتلتك و أهلكتك."
ابراهيم عبدالمجيد-عتبات البهجة

Friday, October 24, 2008

i wanna be loved by you, just you

7 comments:

Anonymous said...

مارلين حبيبتى
بمووووووووت فيها

ابن المليونير said...

العزيزة حفصة
بما انك من محبى الكتب فشوفى الموقع دة وقوليلى رأيك
http://www.ankawa.com/forum/index.php?action=profile;u=35758;sa=showPosts
تحياتى

hartaka said...

ربنا يباركلها يا حفصة
قولي امين ورايا
:)

^ H@fSS@^ said...

مصري
و هي كمان
:)

ابن المليونير
شكرا كتير و اوعدك حشيك الموقع


هرطقة
امين يا خويا امين
انا الاغنية علقت معايا من اعلان عبقري لشامبو صنسلك و كان جايب حتة من الاغنية فقررت ادور عليها و انزلها
انها مارلين مونرو


تحياتي

ذو النون المصري said...

انا لحد دلوقت مش عارف يعني ايه المقصود بwanna
ايه معناها؟

Lounge Abu A7mos Al Tibi said...

Zol Noon
Wanna means "Want to"

^ H@fSS@^ said...

ذو النون
زي ما قال ابو احمس الطيبي

ان
wanna
اختصار ل
Want to
لكن في النطق الامريكاني بيقولوها كدا
كنوع من الاختصار في النطق
يعني هي بتقوله انا عاوزة اتحب منك انت و بس

يلا روح غنيها للعروسة الجديدة
:D
تحياتي